welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: lame jugak tak update blog !

lame jugak tak update blog !

heyy sayangs-2 sekalian~..
korang ape khabar..? sihat tak...? if sihat, alhamdulillah~.. aku pums sihat,alhamdulillah..
just, handphone aku jea yang tak sihat.. ngade-2 betoooi lah talipon mudah alih nieh .. ish..
korang~.. kalau sebelom nieh aku ade luah kan perasaan rindu aku tat mereka tat page yg nieh
rindu kau kawan ! 
( click link yang kat belah atas nieh, kalau moa tahu post yang mane aku mksod an )
nak kate hari nieh sambungan nye tak ade lah~.. just nak mereke tahu yang aku dah unblock dorang dari FB aku~... aku nak mintak maaf sanad-3.. aku block korang dari FB aku~... tuh pums sebab situasi yang memakse aku buat macam uh~
aku mintak maaf yea korang~.. cuti sekolah pums dah bermule~.... aku tahu mesti korang hepy kan sebab tak tengok muke aku yang bagi korang benci sangat nak tengok
tapi aku, tak sesekali akan rase macam uh~>.. aku masih anggap korang sebagai kawan aku~.. kadang-2 bile aku nampak salah sorang dari korang ngah sorang-2 ringan jea mulot aku nieh nak menegor, tapi bile dah dekat, mulot aku macam terkunci sendiri~.. hums~.. entah lah, mungkin aku dah tak berpeluang nak berkawan dengan korang lagi~...
wei sayangs! mase uh aku kan ikot rombongan pegi keyll~... mase balik uh, cegu berhenti kat R&R seremban~.. bile aku lalu kat sebelah KFC uh, ade kerete mainan budak-2 ( ala.. yang masok duit syiling uh, then, ia b'gerak )  aku rase nak menangis pums ade time uh~..
tibe-2 aku teringat gambar yang aku tangkap mase kite pegi keyl bulan 7 mase uh~ 
hehe~.... comels jea koe wei!... tapi tuh semue kenangan jea~.. huhu~... nak jea aku letak picture uh kat blog nieh, tapi, biar lah pix uh aku saje yang simpan~.. 
tahon depan , kite-2 semue dah form 5~.. hums~... SPM dah menanti kite.. aku tak nak kite bermusuh lagi~.. aku nak mintak maaf sangat-3 kat korang.. dan mintak halal makan, minum yang korang belanje and bagi kat aku~.. aku jugak nak mintak korang halal kan ilmu yang korang kongsi kan kat aku.. dakwat pen yang aku gune.. buku yang aku pinjam.. liquid yang aku gune tox betol kan kesalahan dalam buku latihan aku.. semue nye~... aku dah halal kan ape yang aku dah bagi kat korang~>.. aku harap, tahon depan , kite bertemu dengan situasi yang baru, dengan azam yang baru.. dengan attitude yang baru~..
sekali lagi aku mimtak maaf kat korang yea sayangs~.. 
wassalam~

thanks for visit

No comments: