welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: harimau muda teros kehadapan !

harimau muda teros kehadapan !


heyy my sayangs-2 sekalian ! huhu~.. tepat pukol 12 : 10 tengah malams hari selase aku menaip new entri nieh~..
korang dah bace tajok entri hari nieh ?? huhu~.. amacam ?? hehe~..
sebelom aku masok tidor izin kan lah aku menaip entri di atas keypad burok lappy aku ini and dalam blog aku yang serba comot nieh yea korang~..
actually ade bende yang aku mahu cerite kat korang tapi aku rase biar lah cerite tu jadi kenangan aku seorang~.. aku tak nak nanti ade yang cakap aku nieh suke heboh-2 lax!
okeyh-2~.. by the way, mesti korang tengok perlawanan bola sepak antare malaysia dengan indonesia dalam sukan sea tadi untok merebot kan pingat emas !
huhu~.. aku sanggop berebut alat kawalan jaoh dengan mommy aku pasal nak tengok bola!
hehe~.. penangan bola sepak memang sangat menakut kan !
huhu~.. mule-2 takot jugak,, sebab indonesia mendahului 1-0 dari malaysia... tapi
ade jugak pemain harimau muda yang memberi sepakan and memberi malaysia gol pertame !
wow ! rase ak melompat jea time uh~..
hehe~.. lepas uh, perlawanan berlangsog seperti biase~.. sampai masok waktu kedue, 
masing-2 tak masok kan gol untok gol yang kedue... naik kecot perot aku tengok bola hari nieh!
nak menjerit pums ade !
huhu~.. akhir nye sepakan penalti memberi kemenangan kepada pasukan harimau muda malaysia !!
maaf yea garuda~.... tahun nieh, malaysia membaham pingat emas !
syukur alhamdulillah kepada allah !! 
buat pesokong-2 pasukan bola sepak indonesia~.. tak mahu lah sedih-2 okeyh !
buat penyokong-2 pasukan bola sepak harimau muda malaysia ! tahniah yea !
huhu~.. gembire nye aku malaysia menang ! tahniah yea pasukan bola sepak malaysia
admired giler kat khairol fahmi ( apek ) !!
hehe~.. okeyh lah korang~.. terime kasih sudi membace~.. selamat malams.. sweet dream yea









thanks for visit

No comments: