welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: lama rasanya blog nieh dibiarkan

lama rasanya blog nieh dibiarkan

 
Assalamualaikum semua.. lama juga lah Jiha tinggal blog Jiha nieh.. huhu.. sebelum SPM sampai lew sekarang.. Jiha ingat Jiha mahu aktif balik lah tok menulis entri kat blog nieh.. huhuhu.. berhabuk dah blog Jiha nieh.. hehehe.. Eyhh.. korang-korang semue nieh semue sihat tak? Ade yang demam? Yeahh.. kite geng.. tapi demam Jiha dah kebah, tinggal batuk-batuk dengan saket tekak je..

by the way, rase nya tak terlambat kan untuk jiha ucapkan Congratulation too All my friends yang mendapat Straight A' dalam Sijil Pelajaran Malaysia yang lepas.. =) .. dan juga Tahniah kepada semue rakan-rakan Jiha yang lain.. pade yang lain jangan putus asa tau.. ini adalah permulaan kite bukan pengakhir nya.. kita patut bersyukur dengan apa yang kita peroleh.. semua yang telah kite kecapi ada hikmah disebalik semua ketetapan yang Allah dah tentukan untuk kita semua..

Kepada adik-adik yang bakal menghadapi SPM tahun nieh, buad yang terbaik yea.. tahun nieh Bahasa Melayu (BM) dan Sejarah (SEJ) wajib lulus kan? so, jangan banyak memain sangat oke.. online , online jugakk.. hang out, riadah boleyh.. tapi buku jangan lupa oke.. =) .. tidak terlalu awal rasanya untuk wish Good Luck Guys.. Break A Leg yah.. Jangan salah terjemah pula.. Break A Leg tu macam peribahasa juga maksud dia Good Luck.. saja berkongsi apa yang Jiha tahu.. Maybe ade antara kita dah tahu.. tapi bagi yang tak tahu.. sekarang dah tahu kan? boleh lah cuba-cuba gunakan dalam karangan BI korang..

Okey lah.. Jiha rasa sampai sini dulu untuk hari nieh yea.. lain hari Jiha Update lagi yah.. Asar pums dah dekat nieh.. Jom ready untuk solat asar.. Assalamualaikum semua..

thanks for visit

No comments: