welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: my dear "donut" !

my dear "donut" !

heyyow yayang-2 sekalian~.. ambooi lame nye empunye blog nieh menghilang kan diri yea??
rindu tak? hehe~.. tak rindu.. adooooi~.. tidak mengape lahh ( ayat skema .. ^^") huhu~.. 
amacam~.. korang semue sihat tak??
sihat?? bagus lah~.. syukur kea hadrat ilahi~.. korang di kurnia kan kesihatan yang baik
buad sahabat saia yang demam, saket, pening atau yang sewaktu dengan nye jangan lupe and malas makan ubat keyh korang~.. hah?? takot ubat~.. alahai~.. korang nieh..
mudax-2 taska nan tadika pums tak takot ubat dah~.. dah-2.. jangan ngade-2 yea sayangs!
mesti korang tertanye-2 kan kemane aku menghilang selame hampir 2-3 minggu nieh..
huhu~.. almaklumlah.. cuti sekolah ken..
first week holiday~.. aku stay rumah goyang kaki jadi lady boss !
aip ! goyang kaki waktu petangs dengan malams jea taw, pagi aku kemas rumah~.. nanti tak kemas rumah my mrs. mama mule lah syarahan beliau~.. baik aku kemas, demi kebaikan aku jugakk kan? huhu~.. minggu yang same kezen aku dari sabah get their honeymoon kat cini
pergh !! best amat dehh~.. rindu tahap gaban dah kat dorang~.. sebab ape taw.. diye dah due tahun tak balik sini.. and kezen aku yang stay sabah nieh lah yang paling rapat dengan aku..
huhu~.. name kite orang pums.. start dari capital N ! =) .. 
kite orang memey rapat dari kecix kan donut !! ( jangan marah yea jieee.. =P ) uh nickname baru kezen aku~.. cumels ken?
hehe~.. aku serta kan photo si diye buad tatapan korang keyh~..
WARNING : dun curix-2, tuhan marah, aku empunye blog lgi lah marah !! ( beware )








okeyh~.. aku taw meke memang cute~.. ahahaha~.. =P.. btw, dorang ade abang, sebaye nan aku.. and aku memang rapat dengan dorang tige beradik..
huhu~.. tahun depan kite sesame berperang yea donut ! just berbeze medan~..
koe di medan peperangan PMR, aku di medan peperangan SPM..
so, good luck~.. buad tol-2~..
uh jea kowt update tox awi nieh~.. nanti kitew jumpe di entri yang baru yea yayang~..
wassalam~.. bobooooi~..

thanks for visit

No comments: