welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: lakaran kenangan yang indah

lakaran kenangan yang indah

apa yang harus aku lakukan
untuk membuat kau mencintaiku
segala upaya tlah kulakukan untukmu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
apa yang harus aku temukan
untuk membuat kau menyayangiku
inilah aku yang memilih kau untukku

karna aku mencintaimu
dan hatiku hanya untukmu
tak akan menyerah 
dan takkan berhenti mencintaimu

ku berjuang dalam hidupku
untuk selalu memilikimu
seumur hidupku, setulus hatiku
hanya untukmu

seumur hidupku, setulus hatiku
ooohhhh

heyyowp korang~.. huhu~.. masok-masok jea terus ade lirik lagu nieh ek??
teruje? eyh.. bukan korang yang teruje aku lah~.. actually tadi aku dox ronde-ronde dekat
youtube.. tibe-tibe ternampak lagu yang atas uh~... seventeen - untuk mencintaimu
adoooi, layan jugak aku dengan lagu nieh.. lirik diye uh buad hati aku sayu jea~.. lagu uh seolah-olah menunjuk kan seseorang yang tengah cube untok menyate kan hasrat hati diye untuk memiliki hati seseorang uh kepade si diye~.. alangkah sweet nyee !
ade sesiape tak yang mau nolong nyanyi kan tok saia? kalau ade tolong lah angkat tangan.. angkat kaki pums boleyh.. tapi kalau jatoh tanggung sendiri yea sayangs ! hehe..jangan marah.. guwau jea kowt~..
sedar tak sedar tinggal lagi 2 minggu jea lagi dah nak naik sekolah balik~..
pikir-pikir balik, aku rindu zaman persekolahan aku duluw.. tahun depan aku dah form 5 ! final year aku sebagai seorang murid sekolah,..tahun depan lah tahun terakhir aku nak buad banyak-banyak kenangan.. =) .. yea, memang duluw aku beriye nak masok MRSM and SBP tapi, dah takdir aku hanye kat sekolah menengah harian biase.. tak ape.. biase-biase pums.. banyak dah kenangan yang terlakar antare aku dengan sahabt-sahabat aku, mahu pums sahabat baru atau pums bekas sahabat..
yea, perit kan bile dengar bekas sahabat uh.. tapi perit tak perit aku dah lalui pums~.. 
aku nak cakap kat korang yang aku sayangs korang sanad-sanad-sanad !
moge kite bertemu tahun depan dalam suasane yang baru... harap aku dapat tengok senyuman dari muke korang bile korang nampak aku yea~..tak sabar menanti ~..:::
okeyh lah.. sekarang jam dah menunjuk kan tepat kol 11.32 minit malams !
almost midnight dah nieh~.. aku GTG.. esox moa tusyen.. t bangon lambat ketinggalan bas fulax~..
soo... good nite sayangs~.. sweet dream~.. assalamualaikum~>....

thanks for visit

No comments: