welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: tamat suda exam !

tamat suda exam !


heyy korang~.. aduhai~.. sudah berape hary aku tak update blog aku nieh
hehe~.. almaklumlah~.. busy dengan exam nye
by the way~.. ade berite gembire moa di kongsi kan di sini !
PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN SUDAH TAMAT !!
hehe~.. mungkin berite uh, bukan berite gembire bagi korang
tapi bagi aku, teramat lah gembire






sebab, tak ade lah aku datang sekolah ngadap kertas soalan yang tidak berjawapan
kertas soalan yang banyak nombor and perkataan
lagi-2 kertas soalan tox subjek-2 tambahan !
yang sadis nye keputusan tok ADDITIONAL MATHEMATICS 
sudah pums diketahui ! hums~.. macam biase lah results nye
tak nak bagi tahu~.. sebab sudah sedie maklum , mesti korang tahu nye results nye
ape kan..? kan..? kan..?
huhu~.. sekarang tunggu results for 9 SUBJEK LAGI !
agak-2 nye berape A, berape B, berape C, berape D, berape E and berape G! 
aku kumpul ek tok final year exam 2011 ??
hums~.. sedih and takot tambah nervous equal lagi same gerun !! saia takot mummy 
saia marah ! argh!~.. tension amattt~..
jiha! stop thinkinx about this~.. okey now, kite fokus pade sometinx.. macam...
hah! ahad nieh kitew raye.. hehe~.. deepavali dah over dah.. now hari raye aidiladha lax
korang dah beli baju raye loms..??
hehe~.. ambooi~.. dah prepared awal-2 yea..
aku pakai baju raya , hari raya puase mase uh jea.. bukan nye moa kua pergi raye pums
moa pergi sembahyang raye jea~.. huhu~.. agak-2 tahun nieh berape ekor lembu akan
dikorban kan..? dan kambing berape lax..?
okeyh lah~.. korang anggar-2 an lah yea~.. aku moa pergi online MUKA BUKU !
daa korang~.. wassalam~

thanks for visit

No comments: