welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: tak tahu nak story ape

tak tahu nak story ape

assalamualaikum korang!
bape hary dah aku tak update new entri kat blog aku yang comot nieh !
hehe~.. actually semalam aku engat mahu update
tapi tetibe jea hilang mood moa update.. ( tak tahu lah sebab ape )
hehe~.. hary nieh aku sanggop tak lunch and tak ikot my mommy kuar
semate-mate moa update entri yang ape topik pums
aku tak tahu~.. korang moa dengar topik ape ek..?
hehe~.. aku tengah buntu nieh~.. seminggu nieh
aku tak ade story nory mahu dideklamasikan buat korang semue
okey lah aku story peristiwe yang berlaku due minggu lepas and
minggu nieh!
korang ! aku dah jadi aunty dah !
haha! arnab aku baru melahirkan lima ekor anak nye

gambar hiasan sahaja

wee~.. cumels-cumels semue nye.. skunx baby-baby arnab uh sume dah besar ciket lah.. kalau dulu baru lahir saiz nye small kann..?
skunx saiz nye sudah medium! tiap-tiap malams aku dox ngadap baby-baby uh
name baby-baby arnab aku ----> bobo,bobi,bona and boni SEMUE capital B.. ngee~
hehe~.. tak jadi buat keje kalau aku dah ngadap dorang~..
then, baru-baru nieh fulax, arnab aku yang lagi sekor lahir an baby jugak.. wahh~.. ade enam ekor baby arnab aku skunx.. kenape enam tak tujuh..? satu anak arnab aku uh dah mati.. mak diye pi pijak anak die sendiri! kesian~ kesian~
huhu~.. tady aku dox ronde-ronde fb..
tibe-tibe aku terpandang satu fb nieh~ actually sebelom nieh diye dah block aku dari frenlist diye.. then, bile aku try terjah masok fb diye, tengok-tengok diye dah tak block aku lagi!
aku hepy sanad wei sebab koe gune pix yang aku edit kan untox koe..
tentera name aku tat pix uh! aku dah request kat koe.. aku harap koe accept lah aku yea..
aku rindu kat koe wei~.. pix yang kitew snap ramai-ramai kat melake hari uh ade lagi aku simpan.. 
huhu~.. itu jea kowt yang aku moa story~ 
if ade mase lagi nanti aku story nory lagy di entri yang baru and background yang baru
daa~ semue~...

thanks for visit

No comments: