welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: rindu same koe blog comot !

rindu same koe blog comot !


heyy korang~.. dah berape hari dah aku tak update entri baru kat blog
aku yang comot lagy burok nieh~.. rindu nux menaip atas keyboard burok aku nieh
korang ape khabar..? ada baik..?
kalau korang sihat , alhamdulillah.. hah..? demam..?? atotototo~.. kesian nye rakan blogger aku
biase lah musim hujan kan sekarang nieh.. mesti korang main hujan kan
sampai demam-2 nieh.. huhu~.. tape-2
korang jangan lupe mamum ubat taw.. yang semboh and senang nye nanti korang
jugak kan.. karang tak pasal-2 "super hero" and "super girl" korang 
risau pulak ! lebih-2 lagi "super mak" and "super daddy" korang jadi cacing kepanasan
yelah ! anak saket.. parents mane tak risau.. betul tak..?
hehe~.. hari nieh genap dah empat hari aku cuti !
hehe~.. actually sekolah aku bagi cuti sampai hari semalam jea.. hari khamis.. then,
jumaat sekolah balik.. hehe.. ikot kan kepale aku.. daripade aku datang sekolah
tak buat ape-2 baik aku cuti kan.. hehe~.. kite kan satu malaysia.. semue perayaan kite sambut
just tak sambut dengan care dorang jea~.. aku sambot dengan mangambil cuti
hahaha !.. terok seyh perangai~.. tapi jealous taw , ade sekowlah tuh amek seminggu terus
cuti.. suke nye students-2 dorang kan..
alahai.. cakap pasal cuti, isnin depan kene sekolah balik 
sambong mengadap paper-2 exam !
waa~.. dah lah subjek paper-2 uh menggerunkan aku 
untox budax-2 area melake mesti dah tahu kan paper ape next week tox hari isnin and selase
untox budax-2 yang luar dari state melake~.. next week aku akan ngadap paper chemistry 
and biology !






huh~.. tak tahu lah kalau same dengan korang semue~.. ape yang aku nak bace pom aku 
sendiri tak tahu~... fuhh~.. kiri.. fuhh~ kanan.. serius aku tengah buntu
aku kalau dah buntu ape lagy tekan keypad handset search name "super hero" 
( dalam folder gambar ) huhu~.. tatap gambar-2 super hero aku, conform tak buntu lagy dah
haha~.. and itu lah yang aku tengah buat sekarang~
huhu~.. okeyh lah~.. tuh jea kowt untox hari nieh~
jumpe lagy di entri yang baru dengan story yang baru~... hehe~
WASALAM ~


thanks for visit

No comments: