welcome to twinniscs blog..have a nice day
lady's story: 17 october , hari gelapKu !

17 october , hari gelapKu !

sayu jea malams nieh..
tak macam malams-malams yang dah berlalu..
malams nieh gelap.. tanpe bintang and bulan yang menyerikannye
malams nieh jugak aku dapat berite yang sangat tidak menyenangkan haty..
si dia yang pernah aku kenali duluw.. telah pergi selamenye.. meninggalkan family and sanak-saudare diye..
diye yang pernah aku kenali uh seorang yang amat peramah, friendly, mesra alam and suke sangat berguwau and suke tergelak
walaupums diye agak panas baran , tapi dalam panas barannya itu ada taman di haty diye
macam baru semalam jea aku dengar diye bercerite itu ini dengan aku..
macam baru semalam diye menangis mengadu nasib diye dekat aku
macam baru semalam diye buat aku ketawe
masih terngiang-ngiang di cuping telinge aku nieh, suare diye tergelak.. merengek.. ketawe.. marah.. sedih.. menangis.. segale nye kitew orang share same-same.. selame setahun lebih perkenalan kitew orang.. diye tak penah buat aku menangis.. nieh lah kali pertama diye buat aku menangis gile-gile ~.. kenape kau tinggal kan aku...?
kau kan dah janji tak akan tinggal kan aku.. kau cakap kau akan always di sisi aku..
selalu bagi support kat aku dari belakang.. tapi.. kenape kau pergi dulu..?
aku rindu kau sahabatku~.. selame nieh bile kau cakap kau sayang aku, aku selalu gewlak kan kau.. kau marah-marah aku.. sweet kan kami due sahabat..?? tapi, aku tak kan dengar lagi dah ayat-ayat manis kau uh.. hari ini aku nak orang lain tahu yang aku beruntung sanad dapat sahabat yang happeninx cum kau.. aku tak akan pernah lupa kau yea~.. aku tak akan delete gambar-gambar yang jadi kenangan aku dengan kau~.. aku hanya mampu berdoa dari sini untox kau di sana~... sahabatku, kau yang terbaik yang pernah aku kenali~.. aku akan ingat muke cute kau uh~.. salam rindu dan sayang aku buatmu , wahai sahabatku~..

thanks for visit

No comments: